MASZ PYTANIA?

  570 270 470
 gabinet@mikrostomart.pl

Pogotowie stomatologiczne 24h!

Szanowny Pacjencie, jeśli trafiłeś na tą stronę bo szukasz pomocy, kliknij tutaj! 
Dzwoń do nad dopiero po szczegółowym zapoznaniu się z treściami zawartymi na powyższej podstronie!
Nie świadczymy usług na NFZ.

 

 

Leczenie pod mikroskopem

Mikroskop pozwala stomatologowi dostrzec wszystko to, co nie jest widziane gołym okiem, a więc odkryć „ukryty” lub zarośnięty kanał zębowy, a następnie udrożnić go. 
Pozwala również na zlokalizowanie i usunięcie złamanego narzędzia z kanału!

Nowoczesny sprzęt stomatologiczny

Posługujemy się tylko najwyższej klasy sprzętem medycznym (system SAF, kauter elektryczny, PIEZO), stosując najlepszej jakości materiały. Daje to gwarancję bezpieczeństwa podczas całego procesu leczenia.

Pogotowie stomatologiczne DLA NASZYCH STAŁYCH PACJENTÓW w gabinecie Mikrostomart pozostaje do Państwa dyspozycji po wcześniejszym umówieniu terminu i na poniższych zasadach.

Nie przyjmujemy na NFZ. Przed wykonaniem połączenia telefonicznego, prosimy o szczegółowe zapoznanie się z poniższymi informacjami.

Pogotowie stomatologiczne Mikrostomart - jak to działa? 


  1. Pogotowie Mikrostomart jest głównie pogotowiem dla Naszych Pacjentów tzn. Pacjentów, którzy się regularnie u nas leczą. Wyłączając sytuacje naszej fizycznej nieobecności (urlop, szkolenie),w momencie sytuacji awaryjnej pomocy Naszemu Pacjentowi udzielimy zawsze tego samego dnia, niezależnie od tego jakie mamy danego dnia obłożenie pracą. Dla Naszych Pacjentów usługi tego typu nie wiążą się z żadnymi dodatkowymi kosztami (niezależnie od pory dnia czy daty), a z naszej strony jest to wyraz wdzięczności za zaufanie, którym nas Państwo obdarzyli. Staramy się i jesteśmy dla Was! Jeśli telefon gabinetowy jest nieaktywny bądź uruchamia się poczta głosowa każdy z Naszych Pacjentów ma na wizytówce numer pod którym może się bezpośrednio skontaktować z lekarzem w sytuacji awaryjnej.

  2. Pogotowie Mikrostomart w ograniczony sposób działa również dla innych Pacjentów, ale:

 

  1.  zawsze po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym - zamiast od razu przyjeżdżać do gabinetu, proszę najpierw zadzwonić pod podany numer telefonu. Zanim zadzwonisz, doczytaj do końca!
  2.  w miarę wolnych mocy przerobowych naszego personelu. W godzinach roboczych jesteśmy normalnie funkcjonującym gabinetem stomatologicznym, a realia nie wyglądają tak, że siedzimy nic nie robiąc. Mimo wszystko staramy się zawsze trzymać miejsce dla Pacjentów z bólem, ale:
    - tylko dla Pacjentów z rzeczywistymi problemami (jak "plomba" wypadła miesiąc temu, to nic nie stoi na przeszkodzie zaczekać do planowej wizyty),
    - bardzo prosimy o punktualność. Brak punktualnego stawienia się na wizytę przez Pacjenta z bólem jest równoznaczny z jej anulowaniem.
  3. może okazać się, że danego dnia jest więcej Pacjentów z problemami niż fizycznie jesteśmy w stanie przyjąć i nie będziemy już dysponować czasem w danym dniu, w godzinach roboczych. W związku z powyższym prosimy o wyrozumiałość. Nie da się potrzebującemu Pacjentowi udzielić pomocy w pięć minut. Nie możemy odebrać czasu potrzebnego na leczenie innemu Pacjentowi, bo świadczymy usługi najwyższej jakości. Nie możemy wypisać recepty, bez uprzedniego zbadania Pacjenta i określenia przyczyny problemu. Potrzebna jest minimum 30 minutowa wizyta. Jeśli nie znajdziecie Państwo pomocy nigdzie indziej - można zdzwonić do nas poza standardowymi godzinami pracy.
  4. poza standardowymi godzinami pracy (noc, święta) pogotowie również działa, ale:
    - tylko w szczególnie uzasadnionych sytuacjach (poważnie zdarza się, że ktoś zadzwoni o 3 w nocy z pytaniem: "ile kosztuje blombowanie?"). Szanujmy się.
    - dla Pacjentów nie leczących się u nas w niektórych datach / porach wiąże się z dodatkowymi kosztami za usługę typu "express" lub poza standardowymi godzinami pracy.
    - od momentu wykonania telefonu staramy się udzielić pomocy do godziny czasu
    - ze względu na nietypowe pory pracy, bardzo prosimy o punktualność.
  5. Godziny i koszty funkcjonowania pogotowia stomatologicznego Mikrostomart:
    - poza standardowymi dniami i godzinami pracy gabinetu, w nocy, w święta i w dni ustawowo wolne od pracy: 200-300 zł za otworzenie gabinetu i zorganizowanie pomocy lekarskiej oraz personelu pomocniczego + koszt diagnostyki i usługi leczenia. Informacja o dokładnym koszcie otworzenia gabinetu poza standardowymi godzinami pracy udzielana jest Pacjentowi telefonicznie.
  6. Koszt diagnostyki i usługi leczenia według aktualnego cennika Mikrostomart, zależny jest od konkretnego przypadku i określany przez lekarza przed rozpoczęciem leczenia. Orientacyjnie:
    - bolący ząb od 3 do 3 - badanie kliniczne, znieczulenie, zdjęcie RVG, rozpoczęcie leczenia kanałowego, lekarstwo do zęba, opatrunek tymczasowy, recepta na środki przeciwbólowe, ewentualnie antybiotyk: koszt ok. 300zł
    - bolący ząb od 4 do 8 - badanie kliniczne, znieczulenie, zdjęcie RVG, rozpoczęcie leczenia kanałowego, lekarstwo do zęba, opatrunek tymczasowy, recepta na środki przeciwbólowe, ewentualnie antybiotyk: koszt ok. 350zł
    - bolący ząb od 3 do 3 - badanie kliniczne, znieczulenie, zdjęcie RVG, ekstrakcja (usunięcie zęba), szycie, recepta na środki przeciwbólowe, ewentualnie antybiotyk: koszt ok. 350zł-450zł
    - bolący ząb od 4 do 8 - badanie kliniczne, znieczulenie, zdjęcie RVG, ekstrakcja (usunięcie zęba), szycie, recepta na środki przeciwbólowe, ewentualnie antybiotyk: koszt ok. 500zł-600zł
  7. Pogotowie Mikrostomart funkcjonuje tylko w momencie fizycznej obecności doktora Marcin Nowosielskiego w Opolu. Pozostali lekarze pracujący w gabinecie nie pracują a pogotowiu. Jeśli doktor Nowosielski jest na urlopie bądź szkoleniu - pogotowie jest nieczynne. Fakt ten publikowany jest wówczas w tej zakładce, na naszym funpage na facebooku, a także wysyłany Pacjentowi drogą smsową podczas próby wykonania połączenia telefonicznego.
  8. Pogotowie Mikrostomart dedykowane jest głównie dla osób dorosłych, w mniejszym stopniu dla dzieci, ze względu na fakt specyfiki przyjmowania najmłodszych Pacjentów w gabinecie stomatologicznym, którzy nie zawsze chcą współpracować z lekarzem, a lekarz udzielający pomocy w gabinecie Mikrostomart nie jest specjalistą stomatologii dziecięcej. Jeśli jednak zaistnieje pilna potrzeba pomocy, również istnieje taka możliwość, natomiast rozliczenie usługi jest na podstawie czasu pracy gabinetu tj.
    - koszt otworzenia gabinetu według powyższych stawek uzależnionych od godziny i daty + 200zł za każde rozpoczęte pół godziny czasu pracy gabinetu, niezależnie od uzyskanego efektu diagnostyki i leczenia.

 

 



W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do Państwa dyspozycji tel. +48 570 270 470

Z poważaniem
Mikrostomart